Categories
Beauty

De schoonheidstrends van dit jaar

Aangepaste combinaties: personalisatie is de grootste overkoepelende trend in de branche voor 2018. Of het nu de schaduw van hun basis is (getuige het onmiddellijke succes van Rihanna’s Beauty-lijn) of de “slip” van hun moisturizer, consumenten verwachten verschillende producten te mixen en matchen / merken om precies te krijgen wat ze willen.

Opvallende olie: oliën blijven een grote huidverzorgingstrend in 2018. Volgens Pinterest, dat onlangs zijn top 100 trendvoorspellingen voor 2018 heeft vrijgegeven, zijn de repins van ‘reinigingsolie’ met 555% gestegen. Let op oliën die gezicht, lippen en lichaam beschermen en hydrateren om door te gaan.

Beautygadgets: Derma-rollers / gezichtsrollers die zijn ontworpen om de huidverzorging effectiever te maken, zullen profiteren van de wens van consumenten om het meeste uit hun producten te halen. Variërend van ijs of naaldrollen tot jade en kwarts, deze hulpmiddelen helpen consumenten ook om de spa-ervaring thuis opnieuw te beleven.

Schiet op: aan de andere kant van de tijdrovende K-beauty-rituelen die de aandacht van de consument trokken in 2017, is het gemak hot voor 2018. Miniatuur- of reisformaatproducten zullen populair zijn, samen met “just-add-water” -opties zoals huidverzorging in poeder- of filmvorm.

Maskergekte: de maskergekte is nog lang niet voorbij. Houtskoolmaskers en unieke kleien zijn populair. Maskers met slib van afgelegen meren en vulkanische as en ‘droge maskers’ druppelen naar de massamarkt, volgens de voorspelling van Cosmetics voor 2018.

Beschutting tegen de zon: huidbescherming is wereldwijd een groeiend probleem met speciale aandacht voor producten die beloven consumenten te beschermen tegen zon en vervuiling. UV-filterende antioxidanten zijn populair omdat de ozon krimpt en meer mensen samenkomen in stedelijke centra.

Uithalen: nu consumenten al het mogelijke hebben gedaan aan hun wenkbrauwen, heeft 2018 een hernieuwde focus op ogen. Pinterest zegt dat zoekopdrachten naar ‘wimpers’ met 152% zijn gestegen en dat er elke dag nieuwe mascara’s verschijnen, er is geen tekort aan producten om aan de behoeften van klanten te voldoen. Heldere eyeliner en oogschaduw zijn ook populair; Het aantal zoekopdrachten op Pinterest voor ‘heldere oogschaduw’ is met 63% gestegen.

Shine on: Over opvallende looks gesproken, glitter is ook dit jaar prominent aanwezig. Of het nu gaat om kristallen, juwelen of echte glitter op de oogleden, gouden markeerstift of glanzende lipglosses, consumenten willen dingen die sprankelen.

Genageld: ‘Nail art’ vertoont geen tekenen van vervaging (hoewel nail art-ontwerpen minimalistischer worden). Market Research zegt dat de categorie voor nagelbehandeling bijzonder populair is, aangezien consumenten op dezelfde manier willen zorgen voor hun nagelgezondheid als voor hun huid.

Opruimen: Tenslotte zetten natuurlijke cosmetica en huidverzorging hun klim voort. De nieuwste trend, volgens Future Marketing, is ‘schone kleurcosmetica’. Deze producten bieden natuurlijke formuleringen zonder de “natuurlijke uitstraling” en bieden volledige dekking, ernstige pigmentatie en veel uithoudingsvermogen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *